fbpx

Fashion Brands from Thessaloniki: DISU & Salt n’ Pepper

 Δύο εταιρείες που κατάφεραν να μονοπωλήσουν τις στιλιστικές επιλογές της πόλης.    

Ιωάννα Μακρυνάκη και Βασίλης Σιδίρας – Salt & Pepper

Πότε δημιουργήθηκε η εταιρεία; 

Η ιδέα γεννήθηκε το 2012 και η πρώτη μας συλλογή βγήκε το καλοκαίρι του 2013. Ψάχναμε να βρούμε ένα αντικείμενο που θα μας έκανε να μην λέμε το πρωί «Πρέπει να σηκωθούμε για να πάμε στη δουλειά». Όταν σκεφτόμασταν το όνομα του brand μας, ψάχναμε κάτι που θα συμβόλιζε εμάς. Έχουμε μια σημαντική διαφορά ύψους που μας κάνει να μοιάζουμε με «αλατοπιπεριέρα».

Τι σημαίνει χειροποίητο jean;

Χειροποίητο jean σημαίνει jean φτιαγμένο από ανθρώπους, δουλεμένο όλο στο χέρι, όχι από μηχανές. Όχι jean «φωτοτυπία». Όχι jean μαζικής παραγωγής. Είναι μοναδικό, με ένα πολύ πιο προσεγμένο φινίρισμα και ανώτερο αποτέλεσμα.

Είναι, πράγματι, all time classic; 

Μα φυσικά, πότε κανένα υλικό δεν κατάφερε ότι το denim! Από την μέρα που «ανακαλύφθηκε» μέχρι σήμερα, εξελίσσεται μαζί με τις ανάγκες μας. Από φόρμα εργασίας στα ορυχεία, στο απόλυτο outfit των 80’s, στις πασαρέλες των 00’s, σε αναπόσπαστο κομμάτι της γκαρνταρόμπας του σήμερα. Το denim είναι ο χαμαιλέοντας της ντουλάπας μας!

Ποιοι διάσημοι έχουν φορέσει ρούχα σας; 

Από τις πιο ωραίες στιγμές στη δουλεία μας είναι όταν βλέπουμε να φοράνε δημιουργίες μας επώνυμα πρόσωπα, από τις αγαπημένες μας είναι η Αθηνά Οικονομάκου, η Όλγα Φαρμάκη, η Demy, η Ισμήνη Νταφοπούλου, η Georgina Δεληνάνου, όπως και κάποια κοριτσιά της διεθνούς showbiz όπως η Chiara Biasi και η Chiara Ferragni.

Θυμάστε την μεγαλύτερη έκπληξη; 

Σε μια από τις πρώτες συλλογές μας, βρισκόμασταν σε μια σοβαρή επαγγελματική συνάντηση, όταν ξαφνικά τα κινητά μας αρχίσανε να χτυπάνε συνεχώς. Δεν μπορούσαμε να διακόψουμε φυσικά όποτε το μόνο που κάναμε ήταν να απορρίπτουμε τις κλήσεις. Στην συνέχεια άρχισαν να μας έρχονται μηνύματα και ειδοποιήσεις. Η Chiara Ferragni είχε φορέσει δικό μας ρούχο! Ήταν ένα τζιν ντυμένο με παγιέτα, το πιο δυνατό κομμάτι της τότε συλλογής μας.

Ποιοι είναι οι μελλοντικοί στόχοι; 

Από την προηγούμενη σεζόν, ξεκινήσαμε την ανδρική μας συλλογή και ένας από τους αμέσους στόχους μας είναι να την κάνουμε τόσο δημοφιλή όσο και την γυναικεία. Επίσης, δημιουργήσαμε μια συλλογή από δερμάτινες ζώνες, που είχαν εξαιρετική απήχηση στο κοινό, όποτε στοχεύουμε στην ανάπτυξη της.

Δημήτρης Μπαλτάς – DISU

Πως πήρες την απόφαση να κάνεις αυτό το βήμα;

Η «μαμά-εταιρίαα» δημιουργήθηκε στα μέσα της δεκαετίας του ’80 και επικεντρωνόταν στην εξαγωγή γυναικείων ενδυμάτων.  Με το πέρασμα του χρόνου, αρχές του 2013, γεννήθηκε μέσα από την εξαγωγική εταιρία, το disu.gr. Πρόκειται για ένα γυναικείο online shop με ρούχα σχεδιασμένα και ραμμένα, αποκλειστικά στην Ελλάδα. Όταν τα ηνία πέρασαν σε εμένα, θέλησα να βοηθήσω κι εγώ την εγχώρια αγορά συνεχίζοντας παράλληλα και τις εξαγωγές.

Πως ένιωσες όταν είδες, για πρώτη φορά, κάποιον να φορά ρούχο σου στον δρόμο;

Την πρώτη κιόλας εβδομάδα που εμφανίστηκε το online shop μας, έκαναν πάταγο τα πολυπόθητα t-shirts με τις αγγλικές λέξεις, γραμμένες αυτή τη φορά με ελληνικούς χαρακτήρες (γουόντερφουλ, λοβερ, φαντάστικ, γουατέβερ). Ένα τέτοιο t-shirt είδα για πρώτη φορά μπροστά μου και φούσκωσα από περηφάνια.

Πόσο βοηθούν τα social media;

Τα social media στην εποχή που ζούμε, μαζί με τη σωστή εξυπηρέτηση, είναι τα πιο σημαντικά κομμάτια μιας εταιρίας και ειδικά ενός online shop. Ουσιαστικά η σωστή διαχείριση των social media βοηθάει πολύ στην αναγνωρισιμότητα του brand αλλά και στην αύξηση των πωλήσεών του.

Τι διαφορετικό θα δούμε στην νέα συλλογή σας;

Η νέα μας συλλογή, fall/winter 2017-2018, επικεντρώνεται κυρίως στο ρούχο για όλες τις ώρες. Δίνουμε βάση στην άψογη ποιότητα των υφασμάτων και δημιουργούμε ρούχα που μπορείς να τα φορέσεις όλες τις ώρες της ημέρας. Γραμμές λιτές, με διακριτικές λεπτομέρειες θα δώσουν έναν άλλον αέρα και δυναμισμό στη συλλογή μας. Στόχος μας είναι το ρούχο να είναι χρήσιμο, άνετο, ευκολοφόρετο και ανθεκτικό. Μάλιστα, δίνουμε τη δυνατότητα σε κάθε γυναίκα να επικοινωνήσει μαζί μας και δίνοντας τις διαστάσεις της, να ράψουμε το ρούχο της προτίμησης της, ακριβώς στα μέτρα της.

 Φωτογραφίες: Σωτήρης Μαδίτσης

(Όπως δημοσιεύτηκε στο 87ο τεύχος του Down Town Magazine)